torstaina, kesäkuuta 08, 2006

*tervehtii hieman häpeillen*

Ja häpeily johtuu siitä etten ole ollut aktiivinen tämän palstan suhteen. On tämä Fufoilu ollut hieman jäissä eiliseen saakka. Eilen tuli sitten puikoille tämä ikuisuusprojekti eli Samos huppari TheMiehelle... Eli huppari sai eilen hihan ... (taka-ja etukpl ovat kyllä olleet valmiina jo aikaa sitten), nyt enää uupuu toinen hiha ja huppu. Huh huh ... elekää lynkätkö mua vaikka en oo mitään saanut aikaiseksi *anoo*

Ystävällismielisin terveisin Katiija

1 kommentti:

MysteryKnitter kirjoitti...

Jos joku tässä pitäisi lynkata, niin minut. Nimittäin minulla on nyt kaksi aktiivista WIPiä...toista teen ulkona ja toista sisällä. Ulkona tehtävä WIP on hame...Novita Pop-langasta, sitä kun minulla sattuu olemaan melko paljon. Toivottavasti se riittää. 80 s ja 87 cm joustinneuletta 6 oikein 2 nurin...että sitä rataa. Eilen vasta aloitin. En voinut enää vastustaa kiusausta. Haluan uuden hameen. Minulla oli jo sellainen, mutta olin tehnyt siitä liika ison, joten annoin sen pois.