perjantaina, elokuuta 18, 2006

Huono omatunto vaivaa

Minä taisin olla yksi innokkaimmista aloittajista tätä FUFO-projektia..ja mitä olen saanut aikaiseksi? Enpä juuri mitään. Ehdottomasti paras anti on ollut se, ettei uusia ufoja (juurikaan) ole syntynyt. Olen oppinut miten nämä ufot myöhemmin sylettää paaaljon enemmän kuin silloin keskenjättövaiheessa. Eli eipä kannata jättää kesken.

Hienoa on myös ollut seurata ja iloita muiden onnistumista! Ihan kuin (tai ainakin melkein kuin) itse olisi onnistunut. Hatunnosto teille, jotka ihan oikeasti olette saaneet fufoja tehtyä tai jopa kaikki tehtyä.

Poden myös huonoa omaatuntoa siitä, etten ole (muka) kerinnyt kommentoimaan/antamaan kirjallista ihastelua teille, jotka olette valmiiksi saaneet töitä.
Mukana olen kyllä iloinnut! Ihan oikeasti!
Kommentoiminen saattaa olla ollut vaikeaa ehkä siksi, ettei omia töitä ole tullut valmiiksi (hävettää).

Vielä en kuitenkaan lopullisesti lyö hanskoja naulaan vaan yritän vielä saada edes yhden FO:n (finnished object) aikaiseksi. Eräs palmikkovillatakki on alkanut puhuttelemaan minua ihan erilaisella kielellä kuin alkuperäinen (pojan mukaan se on ranskaa). Kassotaan...

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Äläs vielä luovuta, aikaa on liki puoli kuukautta joten monen monituista ufoa saat loppusuoralle vielä. Tsemppiä!

Anonyymi kirjoitti...

No nyt vaan loppukiriä kehiin!

MysteryKnitter kirjoitti...

No sama se tahtoo olla täälläkin. Yhtä kanavatyötä yritän epätoivoisesti saada valmiiksi vuorottelemalla kahden eri kanavatyön välillä. AARGH...Tiukat aikataulut ja minä emme sovi yhteen...mutta yrittää täytyy.

KirsiJ kirjoitti...

Tsemppivä vaan kaikille! Jos mäkin onnistuin tekeen ufot foiksi, niin Sinäkin onnistut!