sunnuntaina, heinäkuuta 01, 2007

päättelemistä..

mä tein sen :). ufoista inhottavin, pääteltävien kasa. minkä takia mä en oo voinu päätellä kaikkia vaan silloin heti kun ovat valmistuneet?? joko mä oppisin siihen nyt? opin tai en, tällä hetkellä tästä talosta ei löydy yhtään päättelemätöntä neuletta.

tänä aamuna löytyi vielä 1 kalorimetri, 4 lasten puuvillapipoa, 2 aikuisten sukat, 2 lasten sukat, kaulaliina, saunasukat ja avovarpaikkaat. ja niin, kuten huomasitte - mähän ilmotin saunasukatkin jo valmiiksi joku aika sitten. eli sen lisäks että mulla on paha tapa jättää neuleet päättelemättä, mulla on myös paha tapa huijata itseäni (ja muita ;)) että ne on valmiita.

noh, täten lupaan hankkiutua eroon tästä pahasta tavasta. vielä sen verran on hommaa noissa että pitää pistää laput jokaiseen. mutta sen voi hoitaa telkkaa katellessa..joku toinen ilta.

kuvaa ei tästäkään pinosta ole.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mahtava urakka, ja taatusti kannatti :).