torstaina, elokuuta 24, 2006

Ehkä olin vähän epätarkka, kun viimeksi tänne kirjoitin

Ciao!

Thanks Ylituomarille viestistä...Huomasin sen. Kun kirjoitin, että kaikki on ohi, puhuin lähinnä kanavatyöstäni...En varmaan ehdi 9 päivässä mitään muuta valmiiksi saattaa...mutta olen tosi iloinen siitä, että "RL" on nyt minun osaltani takana. Nyt tuntuu, että on vähän tyhjä olo....tai jotain siihen suuntaan. Kai se sitten ihan normaalia on....Auttaisikohan, jos aloittaisi sen Salaisen Projektin....? Olen nimittäin jo pitkään katsellut sitä "sillä silmällä", se kun menee lahjaksi, mutta "RL:n" ollessa tiellä en ole tarttunut siihen.

Kirjoittajamaailmassa sanotaan, että kun yksi on luovutettu, on hyvä jos panee uutta alulle heti...onpahan sitten mihin tarttua jos vastaus on "no thank you". Näiden kanavatöiden suhteen juttu on vähän toinen....mutta kyllä minua himottaisi jotain aloittaa....ihan vain siksi, etten jämähdä paikalleni. Se ei nimittäin ole kivaa.

Nyt tilanne on siis se, että "RL" on hoideltu. Ne kaksi muuta, kukkakanavatöitä molemmat, jäävät varmaan ensi vuoteen...mutta "Ruusut" on minulla seuraavaksi työn alla, eli siitä tulee minulle seuraava aktiivinen WIP. Ja sitäkin vuorottelen sen lahjan kanssa....sillä tavalla ei tule tylsää.

Ei kommentteja: