maanantaina, toukokuuta 04, 2009

Fufoileva Matleena

Hei kaikille fufoilijoille ja muille blogissa vieraileville! Minä olen Matleena blogista Lankapirtti ja olen nyt eka kertaa mukana fufoilemassa, kun alue laajennettiin käsittämään myös esim. kirjontatyöt. Minä olen pitkän linjan käsityön harrastaja ja ehtinyt olla tekemässä monenlaista, mutta viime vuosina innostukseni on kuitenkin suuntautunut etupäässä neulontaan, mutta tänä aikana ei minulla ole ufoja juuri syntynyt, vaan ne ovat vanhempaa vuosikertaa olevia kirjontatöitä. On pöytäliinaa ja tyynynpäällistä ja pannumyssyä, jotka pitäisi saada valmiiksi. Niistä voit lukea tarkemmin ja katsella kuviakin blogissani.

On mielenkiintoista nähdä, mitä kaikkea saamme yhdessä tehtyä! Luulen, että tässäkin tapauksessa ainakin minulle joukkovoima antaa lisää puhtia yksilötasolle, toivon mukaan myös muille osallistujille. Ainakin niin on käynyt minulle muissa yhteiskampajoissa, joissa olen mukana. Toinen mukava asia näissä kampanjoissa on se, että niiden avulla tustustuu uusiin blogeihin ja bloggaajiin. Yritänkin taas käydä tutustumassa mahdollisimman moneen minulle uuteen blogiin, joka on mukana fufoilussa. Joten tavataan!

Mukavaa tuottoisaa fufoilua meille kaikille!

Ei kommentteja: