perjantaina, huhtikuuta 28, 2006

Lista

Mun jokseenkin masentavan huvittava ufo-lista alkaa olla valmis. Taidankin tehdä niin, että pidän nämä ufofufoilut täällä bloggerissa, kun täälläkin sattuu yksi blogintekele olemaan. Vuodatuksessa olkoon sit muita juttuja enimmäkseen - tosin laitoin sinnekin vielä fufoilijalistaa. Niin, jos tässä nyt enää mitään muuta kuin fufoja ikinä koskaan ehtii tehdäkään. Kääk.
Toisaalta ihan innostavaakin tempaista tällä lailla, onpahan hyvä syy tehdä jotain noille ufoille. Tarviin kyllä paljon-paljon vertaistukea ja peffallepotkimista, että saan oikeasti jotain tehtyäkin. Pelkkä listaaminen jo tuntui kamalan työläältä.

Huvittavia puolia mun ufoissani on esim. se, että alunperin itselleni aloittamia neuleita voinkin nyt tehdä meidän muksuille. Ovat sopivasti kasvaneet ja mä taas en enää "sovi" ihan kaikkiin noihin tekelyksiini.
Joihinkin mahdun, kun silloiset laatikkomallit myötäilee nykyään aika tyköistuvasti..

Hauskaa tavallaan sekin, että vuosien jälkeen mohairit ja pörrölangat on täällä taas, eli mun vuosia marinoimat pörrölangat ei ookaan enää out. Hähää!

Virkattu ruusuverho jäi kesken, kun mulla ei ollutkaan enää sille sopivaa akkunaa. Mutta nyt muuten on, meidän viime vuonna taloon lisäämässä kodinhoitohuoneessa on just sen verhon kokoinen ikkuna. Eli nyt olis 20 vuoden jälkeen se akkuna verholle. Kyllä kantsi odottaa...

Kuvaankin joskus joitain ufoi, mutta en missään tapauksessa kuvaa jokaista erikseen. Valmiina vasta.

Hyvää ja leppoisaa Wappuwiikonloppua kaikille - fufoilemisiin!!

Ei kommentteja: