perjantaina, huhtikuuta 28, 2006

Miun ufot..

Pitipä miunkin sit osallistua tähän. Mulla ei ehkä niitä UFOja niiiiin paljoa ole, yleensä kaikki mitä aloitan jää pitkäksi aikaa viereksimään jonnekin. Blogistani löytyy lista keskeneräisistä töistäni, jos sais vielä kuvattua niitä. Olen ainakin huomannut, että lahjoja minun ei kannata neuloa! Muutamia "pakkosaadavalmiiksi"-töitä on, joten keskityn luultavasti niihin. Keskeneräisiä ompeluksia on kanssa melkoisesti, mutta ne on aloitettu pari vuotta sitten jolloin olin hieman kevyempi. Voishan ne tehdä kannustimiksi laihdutukseen. Luulisinpa, että kovinkaan suurta pistemäärää en minä haali, mutta pääasia että tulisi tehtyä. Saas nähdä, kun sormia syyhyttää aloittaa uutta koko ajan. Ja vapun jälkeen alkaa työharjoittelu lankakaupassa, apua!

Anu

Ei kommentteja: