keskiviikkona, huhtikuuta 26, 2006

Viimeisteltäviä


1) Keltainen Cottonellasta (purkulanka) tekeillä oleva neuletakki (kuva vasemmalla)
Tekemättä: Hihat.
Olen saanut hyvän vinkin neuloa hihat sileätä neulosta hartiasta lähtien. Toisen olen jo aloittanut. Sen vaiheesta on uusi kuva tulossa myöhemmin.
Puikot: 4mm sukkapuikot
Ohje: Novita Kesä 2005 malli 7

2) Tyynynpäällinen puuvillajämiksistä (kuva myöhemmin)
Tekemättä: n. 20 cm
Olen innostunut tekemään tyynynpäällisiä. Tällä ohjeella jo toinen menossa.
Puikot: 5mm pyöröpuikko
Ohje: Novita Nuorisoliite Kevät 2006 malli: Helppo tyynynpällinen

3) Pitsineuletakki Novita Ibiza turkoosi- ja Finla Violetta valkoinen+ turkoosi- langoista (kuva myöhemmin)
Tekemättä: Periaatteessa koko takki. Olen tehnyt muutaman 10 cm:stä takakappaletta.
Puikot: 4mm pyöröpuikko
Ohje: Novita Kesä 2006 malli 34

4) Liivi Novita mustasta Pop-langasta (kuva myöhemmin)
Tekemättä: Edustaan pitsi ja nyörit
Virkkuukoukku: 4mm
Ohje: Oma kehitelmä

Nämä siis tällä hetkellä pyörivät tuossa kukin eri vaiheessa. Lisäksi on vielä 1 kanavatyö ja kaapissa ja muutoissa marinoitunut oikea ufo: vaaleansininen kukallinen villapaita. Mitähän mä näille tekisin? Kelpaavatko kisaan mukaan?

Ei kommentteja: