perjantaina, kesäkuuta 01, 2007

Näillä ufoilla mukana


Olen Inkeri, täällä nimimerkillä "liina", kun olen sillä joskus luonut blogger-tunnukseni. Mukana olen ollut mm. lankahamstereissa ja myssyviikoilla. Innolla lähden taas mukaan yhteistempaukseen.

Tässä ufoni:

1. vauvan haalari kokoamatta
2. vauvan haalari kokoamatta
3. vauvan nuttu kokoamatta
4. yksinäinen Jussi-paidan hiha, koko 80 cm? Löytyykö enää lankoja?
5. isoäidin neliöitä n. 10 kpl, tavoite ollut joskus vauvan peite
6. pariton sukka keltainen+mustat raidat
7. pariton liinailusukka
8. pariton sukka pätkävärjätystä Nallesta
9. pariton kanervan värinen sukka
Lisäksi Isovelilangasta villapaita, osa tehty. Äkkiseltään siihen ei löytynyt enää riittävästi lankaa. Se menee purkuun, jollen löydä lankaa, koska lanka oli jo vuosia sitten poistoväri.

Baijerilaissukat on aktiivisimmin työn alla. Niitä en laske tähän juttuun. Eli onhan tuossa tekemistä, tosin nuo kokoamatta olevat neuleet on äkkiä? tehty, kun vaan aloittaa.

1 kommentti:

MysteryKnitter kirjoitti...

Ai sä olet *se* Inkeri! No, welcome aboard vaan, tännehän sopii kyllä vielä...vai mitä, Krista? Ehkä piipahdan blogissasikin kohta. (Apua, mä olen vieläkin jumissa tässä koneella, vaikka mun pitäis olla ulkona neulomassa! No, jos kohta lähtis...)