perjantaina, toukokuuta 01, 2009

Heippa, olen Taija ja näen ufoja

Oliko tämä se AA-kerho keskeneräisiä neuleita hautoville? Minä olen Taija K. Taijan kutomukset -blogista, ja olen mm. tämän kuvan sisältöä hautonut laatikossani.


Kuvassa ovat vanhimmat ufoni, egyptiläislapaset ja entrelac-sukat. Sukkia saatan jatkaa projektin aikana, mutta tuo lapanen tuskin etenee. Kirjoneuleet eivät näytä olevan minun juttujani, vaikka ihailen aina muiden tekemiä. Lapaset on aloitettu yli vuosi sitten ja sukat syksyllä.

Muut ufoni ovat tuoreempia tapauksia, ja joku muu ei niitä ehkä ufoiksi laskisikaan. Kertoilen niistä enemmän sitten, kun jotakin etenemistä tapahtuu. Omassa blogissani on epämääräinen kuva kaikista keskeneräisistä, jos jotakuta kiinnostaa ;o)

Hauskaa vappupäivää ja valmistukoon ufonne vikkelästi!

Ei kommentteja: