torstaina, toukokuuta 29, 2008

Outin ufohöpinöitä:)

Mä olen viritellyt tällä suunnalla ufoilutunnelmia: ufot on kerätty yhteen, kärrätty ulos tuulettumaan ryhmäkuvia varten ja puuttuvia ohjeita on haeskeltu ympäri taloa - jopa mahdollisen langan keskenloppumisen varalle on tehty tiedusteluja:) Ja tietenkin tehtävästä työstä tarvitaan jotain palkkiota (porkkana...), joten olen tehnyt alustavia suunnitelmia sinne ja tänne;) Blogista löytyy ufohöpinöitä kuvien kera.
Joku kyseli ufojen määrittelystä - Helmis olikin jo kommentoinut asiaa, mutta omalta osaltani olen joka vuosi noudattanut samaa periaatetta: kaikki talosta löytyvät keskeneräisyydet ovat ufoja riippumatta siitä, koska ne on aloitettu. Simppeli periaate, joka sopii mulle. Toki jokainen tekee omat rajauksensa ja neuloo ufojaan fufoiksi vain itseään varten, kyseessä ei ole kilpailu (no, omaa itseään vasten voipi kilpailla... miten pitkälle pystyy hillitsemään itseään ennen kuin aloittaa kasan uusia??).
Joten tsemppiä kaikille ufojen nujertajille - olipa kyseessä vuosien takainen keskeneräisyys tai uudempi tuotos!

Ei kommentteja: