perjantaina, kesäkuuta 06, 2008

Valmis!!

Mun ufoiluni on alkanut kovin hitaasti ja ihaillen olen katsellut hienoja valmistuneita töitä! Vau!! Aplodit kaikille, ketkä ovat jo saaneet ufojaan nujerretuksi!

Tällä kertaa mullakin on jotain valmista - varaslähtösukkien jälkeen ei muuta edistystä ole tapahtunut, jos ei lasketa Aura-huivin alun keriytymistä takaisin kerälle. Mun tavoitteena on vakaasti vähentää novitalaisten lankojen osuutta lankavarastosta ja senpä takia aloin jo talvella virkkailemaan isoäidinneliöitä muinaisesta Alabama puuvillalangasta (yksityiskohtana mainittakoon, että lanka maksoi silloin Anttilassa 8,90 - ei pahan hintaista lainkaan). Alunperin tuosta langasta piti tulla kirjoneulepusero serkun vauvalle, mutta kirjoneule ei ole ollut silloinkaan vahva puoli hyvästä yrityksestä huolimatta:) Joten siitä tuli kolmentoista vuoden harkinta-ajan ja marinoinnin jälkeen kasa neliöitä, jotka tänään sain viimeisteltyä pieneksi peitoksi (n. 70cmx85cm). Suunnitelmana oli tehdä nurkkiin tupsut, mutta pieleen meni ja pätkät päätyivät lankojen taivaaseen... Muistiin itselle, että älä osta enää löyhäkierteistä puuvillalankaa ja jos ostat niin osta vain yhtä väriä, niin saat jotain fiksumpaa siitä aikaiseksi;) No, ehkä pojat vähän kasvettuaan tarvitsevat tilkkupeiton majaansa koristamaan?? Nyt mä olen vain äärettömän tyytyväinen, että sain peiton valmiiksi ja pääsen tekemään mukavampia juttuja!





1 kommentti:

Riikkis kirjoitti...

Kaunis on tämä, tykkään väreistä.