maanantaina, huhtikuuta 26, 2010

Oranssin ufo


TAAS uusi kierros.

Tänä vuonna on hyvä tilanne. On tammikuussa (tai joskus) aloitettu huivi. Zetor. Sivillasta. Se edistyi pari, kolme viikkoa innolla, sitten tuli virhe ja huivi on siitä asti ollut hautautuneena muun roinan alle. Tämä pitää joko tehdä loppuun tai purkaa. Mä olen purkanut tämän saman langan jo kerran eri huivimallista, joten eikö olisi aika tehdä valmis tuote.

Lähtötilanteessa huivissa on keskisaumaa vähän yli 40 senttiä. Ja siis joku virhe pitsissä, silmukat ei ollenkaan täsmää. Enkä muista millä rivillä olen ohjeessa. Huono juttu.

Mulla on blogissani oma sivu Ufoille, ja siellä on kuvien kanssa edistyminen vuosittain Fufoilukampanjassa. Olen ollut mukana joka vuosi alkaen 2007. Eka vuonna mulla oli 14 ufoa, 2008 oli 5 ufoa, viime vuonna 3 ufoa ja nyt vain yksi! Niin kehitys kehittyy. Osan sain tehtyä yhteisfufoilun aikana, osa on päättänyt tiensä joskus muulloin. Tervemenoa tutustumaan menneisiin, jos vaikka joku saa sieltä kannustusta päästä omista eroon.

Zetor valmistuu tai tuhoutuu tän kamppiksen aikana. Varmasti.

1 kommentti:

MysteryKnitter kirjoitti...

Ehkä kyseinen lanka ei tahdo olla kyseisen mallinen huivi. Joskus ne langat panevat täälläkin hanttiin oikeen kunnolla, ennen kuin kesytän ne ja löydän muodon, joksi ne suostuvat asettumaan.