keskiviikkona, kesäkuuta 14, 2006

Uusi fufoilija...

Ja kiitos kun mahtui vielä mukaan :) Olen intohimoinen neuloja ja varsinainen lankahamsteri... eli lankavuori on melkoinen, samoin tuntuu olevan noiden keskeneräisten töiden laita *vähän nolostellen*. Tykkään aloittaa uusia töitä ja neuloa, eli nyt puolet ufoista odottaa lähinnä saumoja tai nappeja ja vetoketjuja.... Uskaltaisko niiden ufojen määrää edes kertoo... mut noin 25. Uuuuuups!!! :( Ja sitten on ainakin 10 vuotta pussissa ollut Lumme neule mikä odottaa vielä silmukointia. Se taitaa kyllä olla ikuisuus rojekti. Mutta jos muut kuin sen lumpeen sais pois niin olisin tosi tyytyväinen. :)

3 kommenttia:

Katiija kirjoitti...

Tervetuloa mukaan !!! Ja intoa fufoiluun (oma into on kadoksissa ja pahasti, mutta yritän etsiä sitä vaikka tuolta kitkettävistä kukkapenkeistä)

Anonyymi kirjoitti...

Jeps, tervetuloa mukaan!
Tutulta kuulostaa, aloitettuja neuleita mullakin yleensä paaaljon enemmän kuin loppuun saatettuja.

Mutta hiljaa hyvä tulee, ja jotkut on jo panneet tosissaan töpinäksi.

kuka lie kirjoitti...

Ei mulla ole yhtään sen parempi tilanne, en edes tiedä minkäverran mulla on kaapeissa ufoja. Niitä on niiiin paljon, etten todellakaan aio kaivaa kaikkia kerralla esiin vain listatakseni ne. Minä olen ottanut vähän sellaisen rannomman otteen tähän Fufoiluun ;o)
Jos tilanteessa on jotain hyvää, niin ainakaan työt ei lopu kesken ;o)

Tervetuloa Fufoilemaan!