keskiviikkona, kesäkuuta 18, 2008

Kotkan lapaset




Sainpa kuin sainkin edes yhden fufon aikaiseksi! Olen kyllä neulonut tässä kuussa muutakin, mutta mutta mutta. Ensimmäisen viikon olin uskollinen pahimmalle ja häiritsevimmälle ufolleni, ja neuloin sitä kuin heikkopäinen. Sherborne Abbey on saanut melkein yhden hihan ja olen hyvin kainaloiden alapuolella menossa miehustassa. Se siis etenee sittenkin! Se vain on niin hidas ja puuduttava neulottava, että oli ihan pakko neuloa muutakin, siis uutta...
Palautin itseni ruotuun, kun teki mieli saada ufo pois nurkista ja muutin mallikuvion kärkeen sopivammaksi (piirtelyyn meni yksi ilta kevyesti) ja kilkuttelin kolmosen puikoilla useampanakin iltana, jotta sain nämä lapaset valmiiksi. Kirjoneule on minulle vielä vaikeaa! Ihan hyvät tuli. Onneksi oli viileitä päiviä, niin ei hiostanut neuloa. Nyt voi vaikka kesä taas alkaa.
Keskeneräisiä talossa on vielä. En laske ufoksi kuin tuon Sherbornen. Paitsi jos samat on vielä koulujen alettua kesken, on ne sitten ufoja. Ni.
Tsemppiä kaikille jotka aikoo pinnistellä fufoillen! Mulle riittää, että Sherborne etenee vähän kerrassaan, ja ettei nyt keskeneräiset viivy puikoilla liian kauan. Tosi kiva on seurata miten kukakin edistyy.

Ei kommentteja: