perjantaina, toukokuuta 25, 2007

Minun UFOni

Tällaisella listalla minä lähden liikkeelle:

-sienikirjoneuletakki, joka on jäänyt marinoitumaan syksyllä 2005
-pitsiliina ohuesta puuvillalangasta, aloitettu tammikuussa 2007 ja tehty suunnilleen 3 kerrosta pari kertaa kuussa (ja monimutkaisen mallinsa takia purettu lähinnä ne kaikki kerrokset kun aina jokin menee pieleen kun niin harvoin neuloo...)
- myös MrBeanin nalle on aloitettu mutta alkuinnostuksen jälkeen neule on päätynyt "jonnekin" marinoitumaan. Neule ei ole siis kauaa vielä odottanut, mutta pahoin pelkään että se uhkaa ufoutua... Haluaisin kuitenkin nallen valmiiksi!

Ei montaa ufoa mutta minulle kuitenkin liikaa, joten nämä pitäisi saada valmiiksi! Mikä on muuten aikataulu? Milloin alkaa ja milloin loppuu??

1 kommentti:

MysteryKnitter kirjoitti...

Mä olen niin kärsimätön, että naputan heti kommentin tähän, kun en kutsua ole vielä saanut. Tuota noin...Ainakin yksi poncho ja yksi kanavatyö (se on yhä kesken, mutta teen sitä aina kun matkustan [poikkeuksena ne kerrat, jolloin istun itse ratissa],mikä on olosuhteista riippuen usein tai harvoin, viime aikoina harvoin)pääsevät minun keskeneräisen listalleni. Aloittamattomien lista se vasta pitkä onkin, joten siitä en edes puhu, mutta jos nyt edes nämä kaksi saisi alta pois. Eli 1 kanavatyö ja 1 neulottu poncho, joka tehdään kahdesta kappaleesta, joista toinen on aloitettu jo kauan sitten ja jota neuloin viimeksi eilen illalla. That's it for now.