torstaina, toukokuuta 31, 2007

Minä ja fufoni

Jep jep, tässäpä esittelyä:

Täällä siis kirjoittelee Avalon, 28v. tutkija/kotiäiti. Tuolta listalta mun nikkiä klikkaamalla päätyy mun yleistä höpinää sisältävään blogiin, sieltä löytyypi sitten linkki mun juuri aloteltuun käsityöblogiin, joka kulkee nimellä Silmukat Solmussa. Noissa siis voi minuun tutustua, itse olen ihan noviisi vielä näissä käsityöjutuissa näin netin kautta. Erilaisia käsitöitä olen kyllä räpeltänyt kausittain ja nyt viimeiakoina taas innostunut ihan kunnolla. Harmillisesti vaan nuo työt ja opiskelut haittaa harrastusta :)

Yllätyin ihan kun en löytänyt kaapista kuin kolme fufoa, mutta niissäkin riittää työsarkaa.

1. Pitsikämmekkäät. Näistä on toinen valmiina ja toista pitäis alottaa. Näiden neulomisen olen aloittanut lankakaappia tyhjentäessä, joten ei mitään havaintoa mistä langasta tarkalleen on kyse. 3.5 puikoilla neulottavaa ja sellaista ihan tummanharmaata jokatapauksessa.

2. Apupupu. Tämänkin sai alkunsa lankakaapin siivouksesta ja on niiiin tylsää puuhaa, että hohhoi.

3. Pitsineulopeitto: Tämä on sitten se meikäläisen murheenkryyni. Viime elokuussa aloittelin kun meitin juniori kölli vielä mahassa ja tästä piti tulla neitille sievä päiväpeite kehtoon. No nyt neiti ei enää kehdossa pysy ja tälläkin hetkellä ryömii/konttailee pitkin olohuonetta - mutta peitto pysyy tiukasti puikoilla. *huoh* Jossain puolen välin kieppeillä olen menossa tuossa projektissa ja lankana on Novitan Kotiväki ja ohje peräisin jostain lehdestä, jonka nimi ei nyt tähän hätään pälkähdä päähän.

Tavoite olisi saada nuo pienemmät työt päätökseen ja jos siihen peittoon saisi edes yhden kokonaisen mallikerran olisin ikionnellinen. Kaapissa odottelee jo langat kahteen uuteen viritelmään, joten palkintona olkoon pääsy niitten kimppuun.

Harmi kun kameran patterit on latautumassa, joten en nyt tähän hätän saa kuvia otettua. laittelen kuitenkin kuvat perässä kunhan ehdin.

Ei kommentteja: